5 Things on your Bookshelf that Aren't Books

Nämen, det är onsdag. Ni vet vad det betyder. precis, det är dags för lite Top 5 Wednesday

Denna vecka så skall man hitta saker i sin bokhylla som inte är böcker. Så det är just det jag har gjort. Glott runt i min bokhylla för att hitta lite saker som inte är böcker. Så om ni är lite intresserade över hur min bokhylla ser ut så kan ni passa på att tjuvkika lite!
 
5 Things on your Bookshelf that Aren't Books

♥ Bokmärken
Självklart så var jag ju tvungen att ta kort på alla bokmärken man samlar på sig, framför allt de ifrån Bookdepository som skickar med ett bokmärke i varje order du gör... Och jag har gjort några. 
 
♥ Anteckningsbok 
Tekniskt sätt så är detta en bok, men jag räknar med den som en icke bok ändå, just för att den är så fin. Denna bok har två funktioner, först och främst så är det en prydnad just för att jag älskar den lilla björnen. Sen så skriver jag även ner lite olika saker i denna bok, mest olika historier och idéer till korta berättelser eller böcker. Mest för skoj skull såklart! Boken är köpt i Kroatien btw. 
 
♥ 3DS love
Självfallet så var ju tvungen att ta bild på min Animal Crossing New Leaf 3DS XL limited edition (låter så jäkla skrytsamt när man skriver det så, därav jag skrev det ;D). Denna underbara tekniska pryl är så jäkla söt, så värt att betala lite extra för denna! 
 
♥ Ugglor
Min uggelfamilj bor självfallet i min bokhylla (Förutom den största ugglan som bor på mitt nattduksbord). De är så söta. Innuti dem så har jag placerat ett elektriskt ljus (för eld och böcker går ej så bra ihop), så de lyser upp min bokhylla på ett magiskt sätt när det är mörkt ute! Ugglorna är ifrån lagerhaus btw! 
 
♥ Hörlurar
Kanske lite skumt att ha hörlurar i sin bokhylla, men dessa två är bara för fina för att ligga i någon låda eller liknande, folk måste ju få se dem! Speciellt "Vain"-hörlurarna! Gotta love those. 
 
Sådär, nu har ni fått sett några saker i min bokhylla som inte är böcker. Det var faktiskt ganska roligt att göra denna T5W! 
 
En kommentar publicerat i T5W, böcker;
Taggar: Bookgasm, Böcker, bok, books, contemporary, frågor, läsa, q&a, svar, tag, tags, topp 5, topplista
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Anteckningsboken var verkligen jättefin!